Volánbusz blog

Ha unod már a rendszeresen telefonáló és dohányzó buszvezetőket. Ha eleged van már abból, hogy takarítatlan, koszos buszon utazol, vagy csak éppen az bosszant, hogy a buszvezető zsebreteszi a jegy árát, itt a helyed! A blog Érd és térségének Volánbuszos közlekedését mutatja be, egy utas szemével. Elérhetőség: volanbusz@index.hu

Utolsó kommentek

  • KeMa: Észak-Pest megyében is ezzel mutyiznak a buszosok. Engem zavar, de egyszerűen megoldom: kifizetem ... (2011.10.10. 11:06) Miért veszteséges a Volánbusz?
  • karatekutya: @Jííííííííííííí: Zseni vagy, miért nem kerestél egy 6 éves post-ot? Egyébként a téma 2008-as, de a... (2011.10.03. 21:49) Miért veszteséges a Volánbusz?
  • Jííííííííííííí: @karatekutya: Igen ki lehetne rúgni meg megszégyeníteni??? Haver gondolkozz már ki fog elmenni a v... (2011.09.29. 21:35) Miért veszteséges a Volánbusz?
  • BUSDRIVER: @ControllMan: Szerintem tudom hogy ki vagy. Szerintem téged hívtalak fel Szilveszterkor BUÉK-ot ... (2011.02.21. 20:43) Miért veszteséges a Volánbusz?
  • ControllMan: @BUSDRIVER: Persze, hogy fontos lenne, ha be lenne mindenki jelentve rendesen...csak sajnos nem az... (2011.02.21. 11:57) Miért veszteséges a Volánbusz?
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Volán és MÁV

2008.03.10. 20:37 ply

Volán, MÁV, BKV. Ezeket használom minden nap. Utóbbinak a blogját már lassan egy éve szerkesztem, de nem csak a BKV területén érzek hiányosságokat. Volán blogot alig egy hónapja indítottam, hogy oda pakolom be a Volános élményeket, de abból kevesebb van, hisz már csak napi 2x15 percet buszozok, bevallom, elég is. Én tudom, hogy MÁV-os blog már van, ismerem is a szerkesztőt, elég jó barátságba keveredtünk így a majd’ egy év alatt. Az, hogy a Volán blogon már MÁV-os élményeimet is közlöm, nem ellene szól. Nem célom átvenni a helyét, elvenni az olvasóit. Nem is tudnám. Az amit Ő elért, amit tesz az tisztelendő, és becsülendő. Köszönjük. Az én MÁV-os blogom csak az én tapasztalataimat fogja leírni, csak Érd – Budapest vonalon, nyáron esetleg Siófokig. Nem várok észrevételeket, ha kapok se teszem ki, továbbítom a nagytestvér felé:) Nekem fontos, hogy az én észrevételem ott és akkor jelenjen meg, ahol szeretném, olyan körítéssel, ahogy én akarom. Tehát mától MÁV élményeim is felkerülnek ide!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://volanbusz.blog.hu/api/trackback/id/tr98374963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2008.03.10. 22:06:42

Érdi, ill. Érden áthaladó tömegközlekedési járatok blogja lenne ez inkább?

tibo 2008.09.24. 13:23:42

tudod mit ply ,ha anyira nem tetszik neked a volan,a mav, es a bkv.akkor jarjal inkab gyaloag,vagy amivel akarsz.de hogy masokat,kioktatsal,lehulyez,stb.az egy kicsit durva.mert az ilyen ember jobb,ha inkab magaval torodik,es nem masokkal.mert arulkodni,szidni,masokat konyu.de en inkabb a helyedbe,megtartanam a megjegyzeseimet.mert akki mondja,masra mondja magara.ui;elnezest de nem birom az ilyen embereket.
süti beállítások módosítása